donderdag 26 februari 2015

Weer een drukke week, je kent het wel...van die weken waar maar niet genoeg uren in zitten.

In mijn geval wil ik dan ook gewoon doorgaan om zoveel mogelijk gedaan te krijgen.
De laatste tijd ben ik nogal in de ban van het "Ontrommelen". En ik kan je vertellen dat ik best veel spullen heb.

Via een aantal blogs en via facebook zijn er best veel tips te vinden. 1 daarvan is je spullen allemaal gaan tellen. Nou, zover ga ik maar niet. Ik ben namelijk bang dat ik de tel zal kwijtraken.

Inmiddels al wel begonnen met de keuken laatjes op te ruimen en hiervan het een en ander toch al weggegooid en weggegeven. Ook al wat spullen geplaatst op een weggeefhoek, Erg leuk dat ik dan  een ander ook blij kan maken.

Gisteren ben ik begonnen met de boekenkast. Jeetje wat heb ik een boeken waar ik eigenlijks niets meer mee doe. Dus hup een foto en op marktplaats. Dat is meer werk dan ik had ingeschat, maar aangezien ik nog steeds iedere euro kan gebruiken is het mij wel de moeite waard.

Inmiddels al weer wat "gekregen" spul verkocht. Dus de motivatie om het te blijven doen is er wel.
Lisa moet nog steeds een orthopedisch schoentje, dus daar druk voor aan het sparen.
Hoop heel snel het geld bij elkaar te hebben en dat op naar Den Haag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten