vrijdag 20 februari 2015

De hele week wat druk gehad om thuis de boel weer wat op orde te krijgen.
Je kent het vast wel dat als je als vrouw ziek bent en dat alles blijft liggen. Zo ook mijn huishouden. Nu toch alles weer een beetje bij gewerkt. Alleen door de was ben ik nog niet heen. Maar goed aangezien wij kleren genoeg hebben is dat geen probleem.

Zo ben ik me gaan verdiepen in het minimaliseren. Al die rommel die een mens bewaart moet ook onderhouden worden. Zo heb ik dus een plan gemaakt om al mijn spul eens goed onder de loep te nemen. Het is de bedoeling iedere week wat spullen uit huis te gaan doen.

In  mijn geval gaat niet alles naar de kringloop of naar het grofvuil...nee in eerste instantie verhuizen de spullen in dozen naar de garage.

Ik ben druk rommelmarkt spul aan het verzamelen om op die manier iets van geld binnen te halen zodat ik voor Lisa een orthopedisch schoentje kan betalen.

Dus alles wat ik zelf ook kwijt kan geeft lucht en ruimte in mijn hoofd en huis. Tenminste dat wordt er gezegd...ik wacht het af. In ieder geval voor mij het proberen waard. Het lijkt me zo fijn om het huis wat gemakkelijker schoon te houden. Met al die beesten van me ben ik druk genoeg...

Ook van de week nog met de andere 2 hondjes naar de trimsalon geweest. Normaal gaan ze vaker heen maar deze keer was ik genoodzaakt het even uit te stellen. De medische kosten van Lisa gaan voor een trimbeurtje. Maar ze zien er weer top uit.  Dus het geld was het wel weer waard.

Gelukkig heb ik nog wel wat honden jasjes in huis want Shelly is nogal een
kou kleum. En ja als je eigen jasje wordt afgeschoren dan heb je het nog kouder.....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten