zondag 15 februari 2015


Mijn griepje wordt aanzienlijk minder, gelukkig maar want mijn humeur werd er niet beter op. Ik heb nogal veel moeite met ziek zijn dus ben ik niet een plezierige patiƫnt.

De uitslag van Lisa haar bloeduitslag was overigs prima! De Ht waarde zit nu op 43% en nu mogen we weer afbouwen met de prednison. Ik vind dit erg spannend omdat ze nu nog maar 5 mg per dag krijgt. De vorige keer kreeg ze met deze dosis een terugval. Het positieve is dat toen haar Ht niet zo hoog was als nu. Dus houd ik goede moed.

Om te kijken wat er allemaal mogelijk is om haar weerstand te ondersteunen hen ik me bij een hondenforum aangemeld. Hier lieve mensen die advies geven, wat ik zeker de moeite waard vind om uit te zoeken. 

Vandaag zit ik dus veel achter de computer, eerst om een vriendin te helpen (wat telefonisch nogal veel voeten in de aarde had want ook ik ben een leek) met een Facebookpagina  voor een goed doel en nu zoeken naar alternatieve geneeswijze. Dus voor vandaag nog genoeg te doen.


Mocht je nu dit lezen en je hebt een tip om de weerstand van Lisa te verhogen, dan stel ik het zeer op prijs dat je een berichtje achter laat! Ik wens jullie een fijne zondag….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten