vrijdag 13 februari 2015

In de lappenmand

Wat een week!
Vorige week woensdag met Lisa naar de dierarts geweest om haar bloed even controleren. Aangezien ze die vrijdag voor 3 uur onder narcose ging in Utrecht  i.v.m. de neusspoeling wilde ik voor de tijd nog de uitslag hebben. Dit om dan zeker te zijn van de waarde aangezien een operatie ook invloed heeft op het hele gestel. De waarde was nu gedaald van 40% naar 38%.  Dit was erg teleurstellend omdat ze het verder toch best goed doet.

Die vrijdag moesten we dus naar Utrecht. De hele dag was ik niet fit en had best last van hoofdpijn. Na bijna 4 uur wachten was Lisa uit de narcose en mochten we weer anderhalf uur terug reizen naar huis.

Bij Lisa hebben ze tijdens de operatie weefsel gevonden wat er bij de vorige MRI scan niet te zien was. Hiervan hebben ze een biopt genomen en de uitslag laat een week op zich wachten. De verdere behandeling hangt van de uitkomst af. Voor de komende week heeft ze pijnstillers en een zware antibiotica kuur.

Ik verweet mijn hoofdpijn toch aan de spanning, die ik toch iedere keer wel heb als ik naar Utrecht moet met Lisa. Maar nee hoor, de hoofdpijn bleef en ik werd alleen maar zieker. Koorts, keelpijn, verkouden en nog steeds hoofdpijn. Zondag werd het me duidelijk dat ik gewoon de griep heb.


Dus maar ziek gemeld bij mijn werk. De griep knapt enigszins op maar het gaat mij niet snel genoeg. Nu samen met Lisa in de spreekwoordelijke lappenmand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten